|
2. Obsługa księgowo-finansowa
- Analizowanie, windykacja należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości.
- Wydawanie poświadczeń bądź zaświadczeń właścicielom związanych z ich lokalami. Naliczanie zaliczek dla właścicieli i powiadamianie ich pisemnie o wysokości zaliczek, ewentualnych zmianach opłat.
- Przygotowywanie wezwań do zapłaty, przed sądownych, pozwów itp.
- Rozliczanie właścicieli lokali z wniesionych opłat poprzez księgowanie ich na poszczególnych kontach.
- Rozliczanie właścicieli posiadających wodomierze w ustalonych okresach z faktycznego zużycia wody, z powiadomieniem ich na piśmie.
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz przedstawianie comiesięcznych sald.
- Przechowywanie dokumentacji finansowo księgowej Wspólnoty.
- Prowadzenie sprawozdawczości Wspólnoty dla urzędów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Controlling finansów wspólnoty.
- Sporządzanie rocznych planów gospodarczych.
- Sporządzanie sprawozdań z realizacji planów gospodarczych i finansowych.
|
|
|